Dječji vrtić Tintilinić

Dječji vrtić Tintilinić je odgojno – obrazovna ustanova za rani i predškolski odgoj i obrazovanje djece od treće godine života do polaska u osnovnu školu koja djeluje na području grada Karlovca. Utemeljen je 1995. godine, a na sadašnjoj lokaciji djeluje od 2004.godine

Odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi u dječjem vrtiću ostvaruje se u skladu s razvojnim osobinama i potrebama djece, te socijalnim, kulturnim, vjerskim i drugim potrebama obitelji na temelju Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine, 10/97, 98/19, 57/22), Državnog pedagoškog standarda predškolskog odgoja i obrazovanja (Narodne novine, 63/08, 90/10), Nacionalnog kurikuluma za rani predškolski odgoj i obrazovanje (NN 05/15) i kurikuluma vrtića, Prijedloga koncepciji razvoja predškolskog odgoja, Programskog usmjerenja odgoja i obrazovanja predškolske djece,  Konvenciji o pravima djeteta (UN, 1989).

Vrtić provodi program utemeljen na humanističko – razvojnom pristupu usmjerenom na razvoj dječjih potencijala, poštivanju dječjih prava i uvažavanju individualnosti i različitosti svakog djeteta ponaosob. Jedan od glavnih zadataka vrtića odnosi se na stvaranje uvjeta za potpun i skladan razvoj djetetove osobnosti kojim se nastoji doprinijeti kvaliteti njegova odrastanja i kvaliteti njegova obiteljska života, te osiguravanje uvjeta za djetetov cjelokupni rast i razvoj i pružanje jednakih mogućnosti svoj djeci.

Vrtić kao zajednica koja uči usmjeren je na izgradnju odgojno – obrazovne prakse koja omogućuje djeci učenje kroz igru te zadovoljavanje njihovih specifičnih razvojnih, komunikacijskih, obrazovnih i inih potreba promišljanjem, planiranjem i organiziranjem različitih, poticajnih aktivnosti i sadržaja, te stvaranjem kreativnog okruženja u kojem će djeca imati mogućnost pokazati i razvijati svoje potencijale.

Svojim djelovanjem Vrtić nastoji osigurati i pružiti podršku obitelji, pridonijeti razvoju roditeljskih kompetencija i razvoju društvene zajednice. Kako bi se osigurala kvaliteta ustanove naglasak se stavlja na kontinuirano stručno usavršavanje svih djelatnika ustanove, njihovu otvorenost i spremnost za učenje i unapređenje odgojno – obrazovnog rada te na razvijanje i osnaživanje partnerskih odnosa i timskog rada svih sudionika odgojno – obrazovnog procesa vrtića.